onsdag 29 april 2009

krimskrams

Mycket krams i mörkt hår är fint. Det är mysigt att teckna medan man lyssnar på bok. Jag lyssnar på WOT serien som jag läste i högstadiet första gången. Dags att läsa klart hela serien på.. om det är tio böcker, kanske elva och gamle Robban har ju kolat så slutet vet jag inte riktigt hur de ska lösa. Hans kids alltså. Men de är spännande och jag verkligen älskar Matrim Cauthon. Om jag skulle vilja va någon så är det han. På en andraplats kommer Nynaeve och Elmindreda. Iaf så kommer liten teckning här. Jag ska se om jag kan få ner en Matrim någon dag..

4 kommentarer:

Blogger Nagham sa...

Himla charmigt med kladdet på halsen. "Äh, nu blev jag trött *kladda kladda kladda*"
Hehe

30 april 2009 kl. 19:00  
Blogger lalou sa...

JA det blir lite så när barnen drar i en..
Jag tror jag utvecklat min stil till mera så.. kladda kladda alltså
man hinner liksom inte med så mycket mer.

1 maj 2009 kl. 22:56  
Blogger Nagham sa...

Väldigt layered och djup stil isåfall. Värsta tredimentionella-inrymmandes-allt-du-är-stil. Värst vad jag ska binda ord idag då.

1 maj 2009 kl. 23:03  
Blogger lalou sa...

haha eller hur

jag gillar att måla snygga brudar
iaf är jag nog bäst på det

men jag skulle gärna också kunna måla landskap också
Och porträtt för den delen med.

Sådant är jag värdelös på.

3 maj 2009 kl. 11:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida